Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Utmaning 2

Av Camilla - 5 mars 2009 21:03

 Ytterligare en rolig utmaning från Anja...


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"Följaktligen bestod Lindas och Loppans kommunikation utomhus til största delen av förbud och tjat."


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Min son


3. Vad såg du senast på TV?

Hockeymatch mellan Färjestad och Brynäs.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

20:45 (Fel, hon är 21:23...)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

TV:n


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Promenerade medmina hundar.


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? 

Anjas blogg.


8. Drömde du något inatt?

Jag drömmer alltid en massa saker men jag kommer inte ihåg exakt vad jag drömde i natt men det handlade om bilar.


9. När skrattade du senast?

För några minuter sedan.


10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En fondvägg, en platt-Tv, ett vinställ en tavla


11. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Jag såg stjärnor och galaxer strax innan min son tittade ut...


12. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ganska kul.


13. Vilken var den senaste filmen du såg?

Beck, men det var väldigt mycket till och från.


14. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Sorry Anja men mina drömmar är ganska lika dina... Jag skulle köpa en massa mark, bygga upp en stor herrgård och köpa en Ferarri till Fredrik. Dessutom skulle jag beställa en långresa till exempelvis Filipinerna till nästa år.


15. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag vann en talangtävling i banhoppning med min häst Natasha när jag var tonåring och fick som vinst åka på träningsläger för Maria Gretzer, Sveriges landslagsledare.


16. Tycker du om att dansa?

I love to dance!!


17. George Bush?

Krigsgalen!!


18-19.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?

Kommer snart att avslöjas!!


20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja, det har jag redan gjort och kanske en gång i livet...


21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Du har uppfyllt ditt uppdrag med mycket väl godkänt i betyg!


22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Definitivt Hanna!! 



 
 
Ingen bild

Anja

6 mars 2009 10:48

Haha, den första, det var ur Kontaktkontraktet va??

 
camilla

camilla

6 mars 2009 12:18

Jajemenn, det kan du ge dig på.. Bara hund böcker i närheten, ha ha. Minns inte när jag läste skönlitteratur senast. Jo föresten, det var i somras när jag nyss fått reda på att jag var gravid. Då läste jag Marian Keyes, "Är det någon där" och lipade mig igenom hela boken. Ha, ha, snacka om att hormonerna spelade mig ett spratt! Fast den var rätt sorglig faktiskt.

http://camilla.teamleader.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 25 augusti 2011 13:15


Per och jag byggde upp en agilitybana klass 1 och då såg det ut så här:       Det är så otroligt bra få se sig själv på film. Många saker känns annorlunda mot hur det ser ut. Både till det bättre... och sämre :) ...

Av Camilla - 30 april 2010 22:12

Ja du kära mamma Rhu, vart tog jag vägen? Det undrar jag oxå. Tiden bara springer iväg, veckorna består av måndagar och fredagar typ :) Kan bero på att jag har en liten ettåring som sällan eller aldrig sitter still (gulle  ) att det är fina, ljusa kv...

Av Camilla - 19 mars 2010 09:49

För några dagar sedan anmälde jag mig och Kiwi till tre tävlingar. Två stycken lydnadsklass 2 och en agilitytävling så nu är det bara att vakna ur vinterdvalan och sätta fart med träningen igen. Vår lilla vila har faktiskt bara gjort oss gott för vis...

Av Camilla - 19 mars 2010 08:32

Tack snälla alla ni som har hört av er, era ord värmer verkligen! Vi kommer inte att åka in med Meya idag, vi upplever inte att hon är så dålig att hon måste få sluta akut utan vi (Fredrik och jag) behöver mer tid på oss för att förbereda oss. Meya k...

Av Camilla - 18 mars 2010 12:53


  Idag var vi hos veterinären för att vaccinera hundarna. Då jag bokade tiden bad jag dem sätta upp lite extra tid för att hinna känna igenom Meya lite ordentligt eftersom jag känt att hon börjar bli gammal och förmodligen har ont i sina små leder...

Ovido - Quiz & Flashcards