Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Hemma igen

Av Camilla - 4 mars 2009 20:56

Det är inte första gången jag blir utkastad och hela min långa text försvinner och inte går att finna någonstans... Grrr, nu tror jag att jag vet jag vad det beror på i alla fall, för jag tappade nät och efter det var allt borta. Synd att det inte finns en spara-funktion!! 


Jag kommer inte att skriva om allt för det har jag inte ork till men jag skriver lite grann och lägger upp några bilder. 


Far och son 


Nyss hemkomna: Tindra nosar försiktigt på nya familjemedlemmen.  


Första mötet med Tindra


Fredrik kommer nu att vara pappaledig i två veckor. Det är så himla mysigt att vara lediga tillsammans och få tid att anpassa oss till vår nya situation. Trots att allt är väldigt nytt känns mycket helt naturligt.


Idag tog vi en promenad ner till stan. Jag passade på att springa in i några affärer och köpa lite mer kläder till vår lilla grabb medan Fredrik tog barnvagnen och hundarna och gick vidare en sväng. Små bebisar ska helst inte träffa stora folksamlingar pga smittrisken vilket vi så klart inte kommer att tulla på en sekund. Dock är frisk luft bara bra!


Här blir barnvagnen invigd.


Första promenaden


Här ser vi vår lilla snögubbe liggandes i vagnen. 


Barnvagen invigd 


 
 
Ingen bild

mormor

5 mars 2009 08:37

Åh så ljuvlig du är lilla sötnos! Jag längtar redan efter dig! Ha det så mysigt familjen Gustavsson/Walther o njut av varje sekund! Puss mormor

 
Ingen bild

Lotta

5 mars 2009 11:14

GRATTIS till eran lilla kille och lycka till.
/Lotta

 
Ingen bild

Gammelfaster

5 mars 2009 11:16

Oj vilken söt guldglimp ni har fått vi längtar till påsk då vi hoppas att få treffa er alla var rädd om varandra kramar i massor Birgit och Kjell

 
Ingen bild

Anja o flock

5 mars 2009 14:01

Åh vad härligt å mysigt ni ska ha!!!

Förresten, om man skriver ett långt inlägg å det är risk att loosa nätet... Skriv i ett vanligt word-dok då först! Enkelt att bara kopiera in sen ju!
Kram!!

 
Ingen bild

Anja

5 mars 2009 14:30

Hej igen!
Bara för att du inte ska komma ifrån datorn alldeles (hahaa) så har du en liten utmaning i min blogg!
Kram!

 
Ingen bild

pia (din mammas kusin)

5 mars 2009 16:31

Grattis Camilla!!

Vilken liten sötnos!!

Kram Pia och Nils i stockholm

 
Ingen bild

FBK

5 mars 2009 17:30

I kväll är det dags. Sätt på junioren matchdräkten. Det ska börjas i tid...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 25 augusti 2011 13:15


Per och jag byggde upp en agilitybana klass 1 och då såg det ut så här:       Det är så otroligt bra få se sig själv på film. Många saker känns annorlunda mot hur det ser ut. Både till det bättre... och sämre :) ...

Av Camilla - 30 april 2010 22:12

Ja du kära mamma Rhu, vart tog jag vägen? Det undrar jag oxå. Tiden bara springer iväg, veckorna består av måndagar och fredagar typ :) Kan bero på att jag har en liten ettåring som sällan eller aldrig sitter still (gulle  ) att det är fina, ljusa kv...

Av Camilla - 19 mars 2010 09:49

För några dagar sedan anmälde jag mig och Kiwi till tre tävlingar. Två stycken lydnadsklass 2 och en agilitytävling så nu är det bara att vakna ur vinterdvalan och sätta fart med träningen igen. Vår lilla vila har faktiskt bara gjort oss gott för vis...

Av Camilla - 19 mars 2010 08:32

Tack snälla alla ni som har hört av er, era ord värmer verkligen! Vi kommer inte att åka in med Meya idag, vi upplever inte att hon är så dålig att hon måste få sluta akut utan vi (Fredrik och jag) behöver mer tid på oss för att förbereda oss. Meya k...

Av Camilla - 18 mars 2010 12:53


  Idag var vi hos veterinären för att vaccinera hundarna. Då jag bokade tiden bad jag dem sätta upp lite extra tid för att hinna känna igenom Meya lite ordentligt eftersom jag känt att hon börjar bli gammal och förmodligen har ont i sina små leder...

Ovido - Quiz & Flashcards