Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Ja må jag leva ;o)

Av Camilla - 22 oktober 2009 22:32

Ja må du leva.... sjöng min söta sambo för mig när han kom innanför dörren idag efter jobbet. Under armen hade han ett stort paket. Skrattande Han räckte paketet till mig som självklart inte kunde hålla mig till min födelsedag utan öppnade det bums. I kartongen låg denna fina, fina kamera tillsammans med ett extra objektiv. Kameran heter Nikon d5000 och är precis en sån jag önskat mig! Man kan ta fin-fina bilder med den men även filmaSkrattandeSkrattandeSkrattande!! Tack snälla söta sambo! Snacka om att jag är lyckligt lottad som har dig. Kyss


 

 
 
Ingen bild

Anja o flock

22 oktober 2009 23:05

Tjohoo!
Då tar du den med dig å fotar som tusan i helgen;)))
Kram!

 
Josefin

Josefin

22 oktober 2009 23:15

Härligt att få en så fin present!!! Nu kommer du ju också att bli foto-tokig :) Grattis i förskott förresten!!! kram kram

http://www.josefinasfoto.se/blogg

 
Ingen bild

Mamma

23 oktober 2009 08:22

Åh vad roligt! Som du har önskat dig den kameran!!! Hade varit konstigt om du kunnat vänta tills 10 dec!!! ;o) Dags att skriva en önskelista nu då vad du önskar dig mer när du fyller??? Puss o kram

 
Elisabeth & bc-killarna

Elisabeth & bc-killarna

23 oktober 2009 10:34

Åh vad roligt!! Vilken fin present!! Himmel vad vi kommer fota i helgen =)

Ses på lördag!
Kram!

http://www.loveofrasse.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 25 augusti 2011 13:15


Per och jag byggde upp en agilitybana klass 1 och då såg det ut så här:       Det är så otroligt bra få se sig själv på film. Många saker känns annorlunda mot hur det ser ut. Både till det bättre... och sämre :) ...

Av Camilla - 30 april 2010 22:12

Ja du kära mamma Rhu, vart tog jag vägen? Det undrar jag oxå. Tiden bara springer iväg, veckorna består av måndagar och fredagar typ :) Kan bero på att jag har en liten ettåring som sällan eller aldrig sitter still (gulle  ) att det är fina, ljusa kv...

Av Camilla - 19 mars 2010 09:49

För några dagar sedan anmälde jag mig och Kiwi till tre tävlingar. Två stycken lydnadsklass 2 och en agilitytävling så nu är det bara att vakna ur vinterdvalan och sätta fart med träningen igen. Vår lilla vila har faktiskt bara gjort oss gott för vis...

Av Camilla - 19 mars 2010 08:32

Tack snälla alla ni som har hört av er, era ord värmer verkligen! Vi kommer inte att åka in med Meya idag, vi upplever inte att hon är så dålig att hon måste få sluta akut utan vi (Fredrik och jag) behöver mer tid på oss för att förbereda oss. Meya k...

Av Camilla - 18 mars 2010 12:53


  Idag var vi hos veterinären för att vaccinera hundarna. Då jag bokade tiden bad jag dem sätta upp lite extra tid för att hinna känna igenom Meya lite ordentligt eftersom jag känt att hon börjar bli gammal och förmodligen har ont i sina små leder...

Ovido - Quiz & Flashcards