Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Camilla - 22 oktober 2009 22:32

Ja må du leva.... sjöng min söta sambo för mig när han kom innanför dörren idag efter jobbet. Under armen hade han ett stort paket. Skrattande Han räckte paketet till mig som självklart inte kunde hålla mig till min födelsedag utan öppnade det bums. I kartongen låg denna fina, fina kamera tillsammans med ett extra objektiv. Kameran heter Nikon d5000 och är precis en sån jag önskat mig! Man kan ta fin-fina bilder med den men även filmaSkrattandeSkrattandeSkrattande!! Tack snälla söta sambo! Snacka om att jag är lyckligt lottad som har dig. Kyss


 

Av Camilla - 22 oktober 2009 12:02

Äntligen lite fart här hemma igen! Just nu håller de på och schaktar ut matjorden på tomten och för hoppningsvis är det färdigt idag eller senast i morgon så att vi kan så innan det blir alldeles för kallt.


I morgon kommer våra efterlängtade persienner och jag hoppas och tror att det kommer kännas som ett nytt hem efter det! Bilder kommer förmodligen i eller efter helgen.


Det har kommit en ny funktion (eller jag har iaf inte sett den innan) på att man kan lösenordsskydda vissa inlägg. Jag kommer att göra det ibland, iallafall när jag lägger upp bilder på Celvin och kanske även på huset. Det är inte för att jag på något vis vill vara hemlig utan mer för att få veta vem som är inne på min blogg och läser vissa inlägg. Lösenordet får ni av mig genom att skicka ett mail så mailar jag tillbaka det.


Just nu ligger Celvin och sover... stackarn, han är helt slut efter en vaken natt. Vet inte vad det varit med honom men jag misstänker att det är den där tanden som kommit fram uppe som spökade. Det är väl nu jag borde ligga i sängen jag oxå men hur lätt är det? Har en massa saker att göra som att städa klart exempelvis. Började igår men eftersom Celvin inte sov mer än en kvart på förmiddagen och är väldigt mammig just nu så hann jag inte mycket mer än å röra till typ.


Nähä, slut på kaffepausen och dax å sätta fart igen!

Av Camilla - 22 oktober 2009 11:56

Ha, ha, ha, hittade den här roliga filmen på YoutubeSkrattande



Ovido - Quiz & Flashcards