Alla inlägg den 15 december 2008

Av Camilla - 15 december 2008 20:29

Jag brukar inte vilja skriva om allt för privata saker i bloggen men detta är lite privat och det får det lov att vara! Det kommer att handla om världens bästa sambo, min underbara Fredrik. Om någon hade frågat mig för en sju åtta år sedan hade jag aldrig svarat att jag trodde att jag skulle hitta den rätte och att det skulle kännas så himla bra - hela tiden. Det känns som om Fredrik och jag är som gjorda för varandra och liksom alltid kommer att hänga ihop. Han kan fortfarande få mig att känna fjärilar i magen och jag är så kär att jag vill tala om det för hela världen! Han är min bästa vän som peppar och ställer upp till 100 %. Han gör alltid sitt bästa för att få mig att må bra. När jag har klantat mig och kommer hem helt förfärad och berättar detta är han killen som kan hålla med mig och på ett kärleksfullt sätt säga att det faktiskt var ganska klantigt, men nu vet du ju det och försök i stället att lära dig till nästa gång. Kanske ser han tom ett samband mellan förra gången jag klantade mig och denna, kanske finns det hopp om att inte göra om samma misstag igen bara jag tänker på det här och det här. Han är ärlig men han är det bara i all välmening. Det visar mig att han tar mig på stort allvar och att han har förståelse för om jag är ledsen.


Jag har så roligt tillsammans med min Fredrik, nästan varje pratar vi om något kul. Vi är ganska knasiga båda två och vi skrattar ofta tillsammans. Ofta sådär mycket så att tårarna rinner. Det är våran vardag tillsammans!


Fredrik sätter alltid mig i första rummet och han visar ofta hur mycket han tycker om mig. Fredrik är alltid nummer ett för mig, han har fel när han skojjar och säger att han kommer på tredje plats efter hundarna och mitt jobb. (Jag vet att han inte tror det, bara skojjar när han säger så!).


Jag har tänkt mycket på vad jag skulle kunna göra för min Fredrik. Jag vill göra något riktigt extra så att han kan få känna sig sådär speciell som jag gör för honom. Kanske kommer detta inlägget att glädja honom en smula. Jag har skrivit rakt från hjärtat!


Nu är vi inne på vårt 7:de år tillsammans. Vi har varit förlovade i ett år och håller på och bygger vårt drömhus. I början av mars kommer vi även att få en liten bebis om allt går som det ska. Det känns helt underbart att ha så mycket roligt framför sig. Ännu roligare är det att dela det med någon man älskar.


Puss älskling, du är det bästa jag har!


  

Av Camilla - 15 december 2008 20:22

I onsdags förra vecka fyllde jag år. Jag fick massa fina presenter och en hel del fina bidrag som åkte rakt in på huskontot dagen efter!! Tack snälla! Blivande farfar Bosse gav oss en jättefin en body till den kommande bebisen. Dessutom hade han köpt en nappflaska och två nappar som passade till. Fredrik blev lite extra glad när han såg vad det stod på trycket på magen.  

Ovido - Quiz & Flashcards