Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Inkallning med ställande

Av Camilla - 9 januari 2010 17:40

Idag åkte jag in till stan för att gå ut med mina föräldrars hundar eftersom de skulle iväg och kika på en husbil. Eftersom träningsabstinensen nästan sprutade ur öronen pga att jag knappt tränat sen jag tävlade, svängde jag in till brukshundsklubben och luftade Kiwi. Vi tränade bla lite inkallning med ställande och med tanke på att vi inte har tränat det särskilt mycket tidigare (och inte alls på sista tiden då jag ville ha en snabb inkallning till 1:an) skötte hon sig ganska bra. Jag önskar mig såklart ett lite snabbare stopp men jag tror att det kommer med lite mer träning.


Jag har nu skapat min allra första film, det blev några små effekter, duktigt va  Dock filmade jag med min mobil så den är inte av bästa kvalitet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 25 augusti 2011 13:15


Per och jag byggde upp en agilitybana klass 1 och då såg det ut så här:       Det är så otroligt bra få se sig själv på film. Många saker känns annorlunda mot hur det ser ut. Både till det bättre... och sämre :) ...

Av Camilla - 30 april 2010 22:12

Ja du kära mamma Rhu, vart tog jag vägen? Det undrar jag oxå. Tiden bara springer iväg, veckorna består av måndagar och fredagar typ :) Kan bero på att jag har en liten ettåring som sällan eller aldrig sitter still (gulle  ) att det är fina, ljusa kv...

Av Camilla - 19 mars 2010 09:49

För några dagar sedan anmälde jag mig och Kiwi till tre tävlingar. Två stycken lydnadsklass 2 och en agilitytävling så nu är det bara att vakna ur vinterdvalan och sätta fart med träningen igen. Vår lilla vila har faktiskt bara gjort oss gott för vis...

Av Camilla - 19 mars 2010 08:32

Tack snälla alla ni som har hört av er, era ord värmer verkligen! Vi kommer inte att åka in med Meya idag, vi upplever inte att hon är så dålig att hon måste få sluta akut utan vi (Fredrik och jag) behöver mer tid på oss för att förbereda oss. Meya k...

Av Camilla - 18 mars 2010 12:53


  Idag var vi hos veterinären för att vaccinera hundarna. Då jag bokade tiden bad jag dem sätta upp lite extra tid för att hinna känna igenom Meya lite ordentligt eftersom jag känt att hon börjar bli gammal och förmodligen har ont i sina små leder...

Ovido - Quiz & Flashcards