Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Camilla - 17 augusti 2009 14:49

Jag hoppades på att jag idag skulle kunna skriva några positiva ord om Telia men så blev det inte. I stället har de retat upp mig ytterligare en smula. Fredrik rimgde upp dem idag och berättade för dem att vårt bredband fortfarande inte fungerade. De svarade med att de nu var tvugna att lägga en ny order eftersom den första hade gått snett (blivit felinstallerad) och nu skulle det bara ta 16 dagar till.


NU FÅR DE FAKTISKT TA OCH SKÄRPA SIG! 


Man kan ju undra varför de nu inte lade en ny order redan för två veckor sedan när vi för första gången gjorde en felanmälan, isf borde vi ha haft vårt bredband snart. Egentligen är det mot mina principer att gå och bli förbannad över saker som jag inte kan påverka, det enda som händer är att det förstör mina dagar. Men nu är det så att min sambo har support denna veckan vilket innebär att han behöver ha tillgång till internet på kort varsel om det händer något. Det är inte alltid det ringer någon så därför kan det ju vara skönt för honom att kunna åka hem och utifall att det händer något kunna fixa det hemifrån. DÄRFÖR gör det mig förbannad! Vi blev lovade att ha internet den 6 augusti och skulle inte innebära några problem med supporten. Nu gör jag allt som står i min makt för att inte lyfta luren och skälla på någon oskyldig på telias felanmälan-avdelning. Jag vet att det inte skulle hjälpa men kanske skulle man kunna få tag i ett nummer till någon högre upp eller om inte det så kanske en mailadress så de får läsa om vad deras klantigheter får för konsekvenser för människor som oss. I-landsproblem!!

Ovido - Quiz & Flashcards