Alla inlägg den 2 december 2009

Av Camilla - 2 december 2009 16:41

Jag vet att det var evigheter sedan jag bloggade, men tiden är knapp och så även idag så det blir en kort rapport.


Meya ligger inlagd på Läckeby djursjukhus för en misstänkt bukspottkörtelinflammation men får för hoppningsvis komma hem i morgon. Hon insjuknade redan i lördags kväll men hämtade sig under söndagen för att sedan bli sämre i måndags och det var då jag åkte in med henne. Jag saknar Meya jättemycket och håller mina tummar stenhårt för att hon får komma hem i morgon.


Kiwi har äntligen kommit igång att löpa, tredje gången gillt. Skönt! Men jag kanske ska beställa tid för ett UL längre fram eftersom det varit så konstigt i höst. För er dom inte läst detta i bloggen tidigare har Kiwi börjat löpa två ggr för att sedan avbryta efter någon dag, jätteskumt!


Kiwi och jag har tränat på bra sista tiden och jag har lite tröttnat på att traggla ettans moment och börjat sväva iväg lite. Jag vill bara tävla nu, antingen för att få inspiration att träna mer (om vi inte blir uppflyttade) eller börja jobba med tvåans moment på allvar;) För att få mer inspiration AKUT ringde jag min kompis Emelie som ska hjälpa mig i morgon. Kul ska det bli!!


Skriver mer en annan dag!

Ovido - Quiz & Flashcards