Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Tjohooooo!

Av Camilla - 29 augusti 2009 23:29

Nu har vi äntligen fått bredband vilket betyder att bloggen kommer att uppdateras lite oftare igen!I


Ikväll kommer jag inte att skriva särskilt mycket för jag kollar filmer på youtube så ögonen glöder, har ju inte kunna göra det på evigheter! Främst är det filmer på Border Collies som tränar vallning jag tittar på och jag är inspirerad till tusen! I morgon ska Kiwi och jag iväg och träna just vallning och jag känner på mig att det kommer gå riktigt bra!  


På kvällen ska jag tävla Zico och Cocoz eftersom Per inte själv kunde och oj vad pirrigt det kommer bli! Jag har ju inte tävlat på två år...  Mer om detta vid nästa uppdatering. Nu ska jag kolla in en ny vallhundsfilm.


Förresten så var det väldigt, väldigt nära att Celvin kröp idag. Nu är det bara en tidsfråga! 

 
 
Ingen bild

mamma

31 augusti 2009 14:29

Superdupergrattis till 3-e platsen med Zico igår! Strålande jobbat! Det är inte lätt att köra någon annans hund! Det lyckades du ju utmärkt med! Kram mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 25 augusti 2011 13:15


Per och jag byggde upp en agilitybana klass 1 och då såg det ut så här:       Det är så otroligt bra få se sig själv på film. Många saker känns annorlunda mot hur det ser ut. Både till det bättre... och sämre :) ...

Av Camilla - 30 april 2010 22:12

Ja du kära mamma Rhu, vart tog jag vägen? Det undrar jag oxå. Tiden bara springer iväg, veckorna består av måndagar och fredagar typ :) Kan bero på att jag har en liten ettåring som sällan eller aldrig sitter still (gulle  ) att det är fina, ljusa kv...

Av Camilla - 19 mars 2010 09:49

För några dagar sedan anmälde jag mig och Kiwi till tre tävlingar. Två stycken lydnadsklass 2 och en agilitytävling så nu är det bara att vakna ur vinterdvalan och sätta fart med träningen igen. Vår lilla vila har faktiskt bara gjort oss gott för vis...

Av Camilla - 19 mars 2010 08:32

Tack snälla alla ni som har hört av er, era ord värmer verkligen! Vi kommer inte att åka in med Meya idag, vi upplever inte att hon är så dålig att hon måste få sluta akut utan vi (Fredrik och jag) behöver mer tid på oss för att förbereda oss. Meya k...

Av Camilla - 18 mars 2010 12:53


  Idag var vi hos veterinären för att vaccinera hundarna. Då jag bokade tiden bad jag dem sätta upp lite extra tid för att hinna känna igenom Meya lite ordentligt eftersom jag känt att hon börjar bli gammal och förmodligen har ont i sina små leder...

Ovido - Quiz & Flashcards